I'm in a bad place

Min dag började med att min spegel välte över mig. 
Det säger väl allt om hur resten av dagen gick. Åt helvete, om ni inte förstod det. Sitter just nu hemma, skolkandes från en fysiklektion som jag kände att jag verkligen inte orkade med. Har insett att min kemilärare är ett svin och kommer skolka från hans lektion imorgon också EFTERSOM JAG INTE SKA VARA DÄR EGENTLIGEN. Enligt honom ska jag dock det eftersom jag var sjuk förra veckan då min grupp hade kemi. Jag frågade vad vi skulle gå igenom, han sa att vi skulle repetera det vi har gått igenom, dvs allt jag faktiskt KAN och kommer ihåg från grundskolan. Därför ser jag ingen poäng i att gå dit. Jag ska ha min jävla sovmorgon. DÄRMED BASTA.
Jag tror att han är ute efter mig. Srsly. Efter det han gjorde en annan lektion. Jag hatar honom. Trodde att han skulle vara en trevlig och förstående lärare, men han har motbevisat mig. Så ja, nu tänker jag hata honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0