Dance so good

Tjolahej. 
Idag har varit en rätt trevlig dag. Kom till skolan, hade projektarbete. Jag & Per har verkligen kommit igång nu. Längtar tills nästa termin när vi får börja sy<3 Wohohohohohohoooo!
Sen var det fin lunch och därefter skolfoto. Jag fick sitta ner, -suck-. Brukar ALDRIG få sitta ner men i år så! Jävla skit. Lovar att jag blundade också. Alltid bäst att förvänta sig det värsta, för då kan man alltid bli positivt överraskad. Sen att jag oftast inte blir det är en annan femma. Kan jag inte bara vara nöjd någon gång? 

Har köpt nya skor idag med mormor. Såna där Reebok Easy-tone. Håller tummarna för att jag får en schmexig röv. Fick även strumpbyxor inför vintern och lite leggings + strumpor. Min mormor är allt bra go. Jag älskar henne. Hon kommer aldrig att dö. Precis som mamma och pappa. 
Åkte och bytte min trasiga säng på IKEA också. Woho! Nu har jag en hel säng. Ska tillbaka till IKEA nästa vecka någon gång för att köpa det som saknas till mitt rum. Det kommer bli så fiiint! 
Sen åt jag och pappa pizza. Kunde tagit sallad, men kom på att jag ändå skulle dränkt den i dressing så det skulle bli i princip lika onyttigt som en pizza. Jag och pappa kom fram till att vi borde variera vår mat mer samt äta mer rotfrukter. Äntligen. 


Det tog 100 år för mig att göra den där skiten. Jag suger.

Nu såhär på kvällskvisten börjar alltid tänka så mycket. Blir så osäker på om människor verkligen gillar mig egentligen. Vilket jag vet att dom gör. Men.. Fortfarande. Jag har varit med om så mycket skit gällande vänner att jag har blivit fruktansvärt paranoid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0