Dalarna

Martina, coming to you LIVE from Vikmanshyttan, Dalarna!

Har varit på dop idag. Världens sötaste lilla Alvin. Sitter just nu hos morfar och... Fryser. Sen är det inte så mycket mer än det. Är fortfarande lite förbannad på barnen. Så äckligt ouppfostrade att jag blir rentav avskräckt från att skaffa barn. Eller, jag vill inte ha en son iallafall just nu. Melker slår samt spottar på Mica. Slår på mig. Spottar på sin bror. Hans bror hetsar honom till att slå på Mica. William pekar finger när vi åker iväg med bilen, medan Beatrice vinkar jättesött.
Notera att dessa barn är under 7 år. 
Var tog föräldrarna vägen mitt i all röra? 
Det kan i och för sig inte vara så lätt för Sandra och Mattias (föräldrar till Elliot, Melker och Alvin). Tre söner. Skulle varit fyra, men Ludvig hann bara bli några månader gammal. Båda två har förlorat sina mammor under loppet av två år tror jag.
Så jag förstår att dom kanske inte orkar alla gånger.
Men jag blir fortfarande förbannad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0