But truth conquers all. And good hair too I guess.

Sitter här. När jag borde sova egentligen. Men det är väl som vanligt. Jag orkar bara inte. Såhär mot slutet av dagen kommer tomhetskänslan och jag finner ingen riktig mening med att sova ordentligt. Inte fan har det bidragit med något. Behöver duscha och städa. Sova kan man göra någon annan gång. 

Läste nyss en gammal väns blogg. Jag saknar henne. Jag vet inte riktigt var hon tog vägen. Man skulle ses, hon skulle höra av sig, hon hörde aldrig av sig, och så gick det runt så ett tag tills man gav upp i princip. Hon är en underbar människa. Vi har haft fina stunder tillsammans, jättefina stunder. Skulle vilja ha lite fler.
Det är väl bara att plocka upp telefonen och smsa I guess. Och inte förvänta sig ett skit tillbaka, för då blir man bara besviken i slutändan. 

När jag nu ska ha tid att träffa vänner. Min hjärna går på högvarv för att det känns som att det är så mycket just nu. Inte för att jag är ansvarig för allt. Men. Det känns. Jag är så känslig för stress. Usch.
Saknar min pojke som vanligt. Saknar att känna mig lugn. Det gör jag med honom. Allt bara.. Försvinner. Jag behövde den här helgen med honom. 

Nu är jag bara orolig också för att vissa ska börja bli tjuriga för att jag kanske dissar dom ibland för att åka och hälsa på honom. Visst, jag förstår, men när andra inte kan förstå mig och min situation blir jag sur. Skitsur, to be honest. Jag har _all fucking tid i världen_ att vara med er. Faktiskt. Visst, jag är inte alltid ledig, men vi är i samma stad. Det är gratis att ses. Vi kan ses varje ledig stund.
Jag kan inte träffa Johan varje ledig stund. Så det blir såhär. Förlåt. Det är inte mitt problem om någon blir sur över det.

Kommentarer
Postat av: Torsteinelida

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-05-23 @ 13:01:21
URL: http://torsteinelida.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0