Jag har en vän som kallar mig känslig

http://valpejl.se/kompass/resultat?ramverk=ja&state=1bababaacDAcbbababca-baaAA--aacaacaa-00000aaaaa0000&sortering=resultat&p=2&p=55&p=5&p=1&p=3&p=4&p=68&p=110&p=524&p=532

Jahapp. Mina åsikter stämmer bäst överens med Sverigedemokraternas. Synd att jag inte får rösta i år dock. Men jag var ändå rätt säker på att jag skulle röstat på Piratpartiet eller Moderaterna, kanske ska fundera över det igen.

I övrigt förstår jag inte varför man skulle klassas som rasist bara för att man röstar på SD. Visst att dom överdriver lite när dom vill återinföra mer svensk kultur i grundskolan osv. Men som många andra inte riktigt tycks kunna greppa är vårt invandringspolitik åt helvete. Om det inte var lika stor segregation skulle det vara lättare. Många svenskar, inklusive jag, tycker att invandrare ska anpassa sig samt lära sig svenska språket när dom kommer till vårat land. Och javisst, det är mer än rätt. Men hur i helvete ska det gå till när dom inte får leva med oss? Dom kommer hit med helt olika värderingar, en helt annan kvinnosyn, och det är väl mer än självklart att dessa värderingar består om dom fortsätter leva med andra likasinnade människor istället för svenskar som kan bidra med andra syner på livet och andra värderingar. 
Jag har aldrig haft något emot invandrare direkt. Bara en speciell sorts, som vägrar anpassa sig. Som tror att man är rasist bara för att man kan bli arg och det råkar vara på just en invandrare. Sen när kan inte invandrare vara rasister också? Jag skulle också kunna gå runt och anklaga alla invandrare för att vara rasister så fort dom går på mig. Men det gör jag inte. För jag vet bättre.
Vet du bättre?



Pappa kom hem med godis igår. Fan.

Kissar som en jävla galning och SAATANA PERKELE vad det svider. Måste jag få sån här skit hela tiden? 
På tal om skit skickade min doktor iväg en ny remiss till Danderyd för gallblåsan. Dom skicka en i september förra året, inte fan har jag blivit kallad för det. Suck.

I övrigt har jag fortfarande ångest, men jag känner inte av någon panik idag iallafall. Skönt. Måste ta en cigg. Som ni kanske förstår har jag inte lyckats sluta än. Men i oktober/november ska jag sluta tillsammans med Laura och Krullis. Det kommer gå åt helvetete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0