Ingenting någonsin

Ligger och undrar vad fan jag har gjort för att förtjäna det här. Panikångesten, ilskan, pressen.
Visst, jag skulle kunna ha det såååå mycket värre. Men just nu orkar jag inte tänka i dom banorna. Ångesten gör mig illamående, blev spyfärdig under tidigare panikattack, antibiotikan gör mig ännu mer illamående och ger mig huvudvärk, skolan suger, livet suger.
Jag saknar min syster. Och Johan. Sofia ska ringa mig snart. Behöver verkligen träffa någon. 

Klarade inte av att gå till skolan idag. Fjärde dagen och jag är redan slut. Både fysiskt och psykiskt. Jag vet inte var jag ska ta vägen. BUP kan inte hjälpa mig. Jag vet inte vad som är fel, på riktigt. Jag kan bara gissa. Dra egna slutsatser. Som man inte ska egentligen. 

Fuck the system.

Kommentarer
Postat av: Lau

Du vet att jag finns oxåom du behövermig <3

2010-09-06 @ 20:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0