I could really use a wish right now

Jag har fått urinvägsinfektion. Som om jag inte lider tillräckligt redan. Scheisse. Orkar verkligen inte. Sitter för tillfället och lyssnar på musik. Myselipys. Har fixat Johans födelsedagspresent också, hihihihihihi! Den är briljant. 

Håller på att göra en halsduk för tillfället. Jättestor. Jättegosig. Men den kommer kosta hur mycket som helst. Har redan gjort slut på 80 meter garn och har väl stickat en.. 10 centimeter. Har två garnnystan till hemma, sen får jag väl köpa mer. 85:- styck. Det är bra när man inte har pengar! Wohohoho!
Annars känner jag mig väl lika värdelös som vanligt.

Camela Leierths skiva ligger ute på Spotify, I love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0