Grus

Världen hatar nog mig. Srsly. Igår fick jag urinvägsinfektion, jag är förkyld, jag har inte min finaste pojke vid min sida och skolan kommer bli ett helvete i år. Det känns inte riktigt bra.

Har varit hemma idag. Skulle till doktorn och sen mådde jag galet illa. Vet inte om det var på grund av all ångest menmen. Jag kommer nog bli cpsjuk nu när jag börjar ta antibiotika. Ser fram emot det. Speciellt såhär vid skolstarten. Kanske inte. Har varit nära panikattack hela dagen. Vågar inte gå och duscha attifall den skulle komma då. Jag har verkligen problem -.-

Förutom att sitta hemma och vara deprimerad har jag faktiskt varit i stan, tro't eller ej, och haft lite fint sällskap. Hamsterpajare och dylikt. Oron försvann då ett tag. Men nu är jag ensam igen. TJOHO.
Fan vad jag gnäller. Men det är det min blogg är till för. Så FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Min doktor sa idag att jag skulle boka tid hos henne när jag fyller 18 så att jag kan bli remitterad till en vettig psykiatrisk mottagning som faktiskt kan ge mig svar. BUP är ju bara ett gäng fittor som anser att man absolut inte kan ha adhd när man har vänner och är duktig i skolan. Jag kan inte heller få någon annan diagnos för att jag är under 18, det är ju säkert bara hormoner. DOM KAN TA OCH KÖRA UPP SINA JÄVLA HORMONER NÅGONSTANS DÄR SOLEN INTE SKINER! Jävla. Usch. Typ det första jag sa när jag kom dit var att jag ville få veta vad som är fel. En diagnos. Jag är 100% säker på att någonting är fel. Men istället för att direkt säga att det inte skulle gå så tyckte dom väl att det var galet nödvändigt att låta mig gå dit FASTÄN jag hatar dom, trots att dom vet att dom inte kommer kunna ge mig svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0