The Riddle

Ojdå, har inte skrivit på länge. Lol på min blogg. Så patetisk.

Ska försöka slänga upp bilder från i lördags och söndags snart. Men har lite mycket plugg just nu, inte för att jag pluggar så mycket som jag borde göra men.
Farmor hade sitt fina trädgårdsparty i lördags och jättemånga long lost cousins var där, hur mysigt som helst! Träffade kusinbarn också. Helt galet. Kom överens med Sanna om att vi borde börja ha kusinmiddagar, vi ses ju fan aldrig annars!
I söndags var jag på husvisning i Haninge. Huset var inte riktigt rätt men vi är nog på god väg.
Känt mig jättenere idag. Orka. Fast imorse var jag hyper.
Omg I am so strange.

Känner mig jätteförvirrad.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kommer bli prima med kusinmiddagar. :D

2009-09-11 @ 01:42:56
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0