Allting har förändrats

Men jag känner likadant.
Imorgon ska jag till psykolog. Tjuhu. Kanske inte. Hoppas det inte är på morgonen under min gympalektion för att.. jag får inte missa fler. FanjävlahelvetesjävlaäckelLÄRARE. Hon lyssnar inte på mig. Någonsin. Undrar om någon gör det. Dumdidumdum.
Jag vill bara få må bra. Jag är trött på att vakna ledsen, och känna att världen är skit och bli helt paranoid tänkandes att alla snart lämnar mig och att jag inte är någonting värd. Sen att ingen verkar bry sig är en helt annan sak. "Jag är ledsen." "Okej, vad gör du?" Kulkulkul. Fuck off. Men jag hatar att låta som en desperat attentionwhore, men jag vill bara få må bra för en gångs skull. LÄNGE. Jag har förvisso gjort det nu men jag vill.. AAAH. Jag vill prata med någon. Som lyssnar på det jag har att säga utan att hålla på och krångla till allt. Allt känns jättekrångligt och jag slår vad om att jag blir lämnad av någon snart. Tror att jag vet vem men jag är nästan helt säker på att det inte blir så ändå. Även fast jag tänker tvärtom också. Min hjärna är komplicerad och jag är svår att förstå sig på. Du kan ju åtminstone försöka. Ditt jävla pucko.
Men jag har svårt för att be om hjälp också. Svårt för att be människor finnas där. För det mesta iallafall. Känner mig bara ivägen när jag är ledsen och ber någon komma hit. Eller frågar om jag får komma till dom. Vill inte varaför mycket.

Mami är på Gran Canaria. Självklart ska jag må dåligt när hon är borta. Saknar dig mami. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0