1, 2, 3, 4

Typ hej.
Antingen så försöker jag att inte vara så jävla deprimerad när jag skriver eller så tar jag bort bloggen för just nu är den inte så läsarvänlig, haha.
HURSOMHELST! Jag mår jättebra.
Alltså, JÄTTE.
Bill. Wuh.
Det konstigaste är att jag har varit såhär glad jättelänge! Det brukar bara vara i ca 2 dagar sen går det åt helvete men. This time. WUH! Typ, en vecka?
Jag ska på date med Bill idag :'D
Sen ska jag sova hos honom.
Och jag är jättelycklig.


Annars har jag jätteont i nacken efter nattsömnen, funderar på vad jag gör. Lyssnar på Segertåget och ska snart bege mig till skolan där Daniela INTE är. Hon åkte in till akuten inatt. BLÄ! Hoppas hon är okej.
"Joo ar majj bäst fränd in da hååle skool :D"

Kommentarer
Postat av: rinnääj!

ÅR SÅ GLAD FÖR DIN SKULL MARTY! :D<3

2009-10-04 @ 12:01:54
URL: http://allwedoisdance.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0