I'd rather be with you

Tjo bre läget jao. Tog ledigt från skolan idag för att plugga. Inte för att jag har åstadkommit så oerhört mycket. Skrivit klart min svenskaessä, som säkert suger ändå. Massa ordbajs om Apollon och Dionysos, yey.

Har läst lite historia också. Blivit irriterad på att Staffan inte rättat alla dessa uppsatser om renässansen så att man får sitta och gissa vad fan det är man sitter och läser om.

"Hans familj var en gammal adels familj och var son till en advokat. Det sägs att han studerade i universitetet i Florens, det är vad man påstår. Anledningen för att man påstår detta var för att han hade humanistisk kunskap och därför trodde man han studerade." 
Den som skrev det där ska jag smälla till med en jävla upplaga av NationalEncyklopedin.





Annars glider det framåt. Halloweenfester hela helgen. Smärta i hela kroppen, känner mig helt jävla felknullad. En till anledning till att jag tog ledigt.
Såg 500 Days of Summer igen med Bill i lördags, filmen är obeskrivligt bra med det mest klockrena slutet. Någonsin.

Jag önskar att jag kunde komma på något klockrent att skriva.. Men det kommer bara inte fram.




En djävul, en katt och en JÄVLIGT GLAD pirat.
Utklädd till katt tyckte jag att det var roligt att jag kunde, på fullt allvar, säga att jag var kattig.
Skitkul Martina, skitkul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0