Take me down to the country honey

Sitter & skriver ner skivor jag vill ha, något tips? Franz Ferdinand, Blondie och Beirut finns med på listan kan jag säga. Och Fatboy får man inte glömma! Spotify äger förresten, förutom reklamen då. Annars är det niice för jag förhandslyssnar på alla skivor jag vill ha.
Är nere hos pappa nu efter nästan en vecka hos mami. Det har varit sjukt skönt att vara hos mami, men nu va jag tvungen att gå ner hit eftersom Emil (lillebrooooor :D) fyllde år igår och han & Tomas kom hit & ska sova hos mami. Emil snor min säng, eviiil.

För att fira Emils 18-årsdag igår gick vi ut och åt middag på söder. Det var hemskt kan jag säga. För det första så misstog hon min entrecote (rib-eyed steak) för ribs, därmed fick jag vänta hundra år längre på min mat, sen kommer hon tillbaaaka och dubbelkollar att jag skulle ha bakad potatis till. Men tror ni jag får det sen? NEJ. Fyfan. Inkompetenta idiot. Hade lust att be henne köra upp sina jävla ribs någonstans där solen inte skiner.
Sen satt jag och gjorde en läxa fram till halv tolv eftersom vi inte åkte hem förrän tjugo över nio, då åkte bara jag & Mica dessutom. Fan va roligt.
Annars rullar det på. Lidingö rock ikväll!! Är du på?
Prrprr!
Det här är Per! Han har räddat mig lite varje dag i skolan den här veckan. Tack prrprr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0