Orkidébarn

Har suttit och läst ur en bok som mamma beställt hem om självskadebeteende. Jag vet att du inte vill att jag ska läsa den mami men aja. Den hjälper mig att komma i underfund med mig själv. Och kanske varför. Jag vet inte.

Har haft ännu en meningslös dag i skolan. Studiebesök på stadshuset med vandrande wikipedia, min samhällslärare, yeeeey! Kanske inte. Har varit med Per hela dagen i princip, förutom när vi hade olika lektioner, bajs. Han är en riktigt snäll pojk. I princip den enda jag står ut med just nu. Alla andra är för självupptagna och tycker att deras liv är så himla hemska för att dom brutit en nagel eller något annat. Couldn't care less.
Visst kan jag verka lite självupptagen men det här är en blogg, och vad annat ska man göra förutom att prata om sitt egna liv? Visst, jag kan väl börja skriva om andra människors problem. Fast nu blev allt lite off-topic så ja. Det känns bra. Eller kanske inte.

Försökte nyss sjunga lite men jag misstänker att grannarna ovanför oss hör väldigt bra eftersom att varje gång jag blev tyst hörde jag nån skrikande liten 10-åring, som verkade försöka överrösta mig genom att skrika melodin på låten jag sjöng. Men jag kanske bara inbillar mig. S.j.u.k.t.
Egentligen borde jag gå ner till pappa snart och äta. Men jag har ingen ork, så jag tror att jag sover hos mami inatt igen. Äter med pappa iallafall, har inte pratat med honom på jättelänge känns det som. På riktigt alltså, vad jag nu menar med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0