Lommo

Fan Lommo, du är stark nog. Du ska övervinna all cancer. Du kommer inte att försvinna, för du ska banka skiten ur cancern! Kom igen nu för fan. Lommo<3

Annars är det mucho mucho stressigt. Prov på måndag, tisdag, onsdag SAMT fredag. Dom måste ju skämta med mig. Prov på hela b-kursen i matte på tisdag. Största samhällsprovet på onsdag. Jag orkar inte. Sen har vi ett x antal läxor samtidigt. Dom kan inte vara riktigt kloka. Undrar om lärarna ens kommunicerar med varandra?
Men som Liz inte kan sluta påpeka, det är ju myyyyycket värre på högskolan. Men går vi på högskola än?! Nej, vi går i ettan för sjuttonartonnittonHUNDRA. Får jag magsår är det deras fel.

Apropå magsår har jag ont i magen & hostar som någon som kedjerökt i 400 år.
Men jag mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0