DANCE WITH SOMEBODY

Ska snart ut på picnic med syster! Väldigt hög mysfaktor, ska käka grillad kyckling och potatissallad tills jag spricker, wuhuuu!
Känner mig konstigt glad, antar att jag kommer krascha snart då. Men jag ska njuta medan det varar! Orkar inte tänka på att jag har 4 prov i veckan, då blir man bara ledsen och det är ju vääldigt onödigt. Får ta allt sånt ikväll.
Det är fint väder förresten! Wöww!
Nu blir det till att trängas om alla solplatser med Sveriges oerhört "trevliga" gammelfolk. Dom enda trevliga människorna över 60 jag vet är mormor & Lennart. Alla andra vill bara att man ska flytta på sig hela tiden och klä sig "anständigt". Anständig? Jag? Lite kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0