Över Sundet

Vad fan är det med alla? Vad fan är det med DIG? Fattar du inette att jag inte har varit helt okej på sistone, eller tror du att det kommer gå över om du bara ignorerar det och försöker vara bättre än mig? Slå mig i allt. Gör det då. Jag orkar inte bry mig längre. Har jag någonsin orkat?
Så jävla många frågor. Nu ska jag dricka kaffe. Efter kaffet ska jag försöka må bra, har fått pissigt ont i halsen och vill typ.. ghewnahawehbmeaobmawobmweoöbwöab.
Jag vet faktiskt inte. Jag vet ingenting.
Jag orkar inte fixa allting, försöka fixa skolan och samtidigt försöka vara nöjd med mig själv för det tycks fan inte gå.
Nej.


FATTA



Säg att jag är ledsen, för alla fel som blev..

Kommentarer
Postat av: annika

alskar dig, finns här och allt kan ta sig fuck the world <3

2009-03-16 @ 21:17:09
URL: http://aannikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0