Little bit, in love with you

Sitter hos morsan, yeey. Varför är det alltid lättare att komma upp ur sängen här? Bra fråga.
Har en känsla av att datorn kommer stänga av sig snart, den gillar att jävlas. Precis vad mitt morgonhumör behöver. Men idag är jag inte så arg eller irriterad. Gick till superstore igår, mötte Mica & drog och simmade i tjugo minuter.
Den dåliga biten var att när jag simmar där helt fridfullt så ser jag att två tjejer från min förra skola simmar framför mig. Dom gick i min parallelklass och aa.. Dom kan dra åt helvete! Gahbajs.


DET ÄR FREDAG!! WUHU!!!

Kommentarer
Postat av: annika

vilka var det ? har något hänt föresten? saknar dig <3

2009-03-14 @ 17:40:10
URL: http://aannikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0