Glazz


Äter jag just nu iallafall.

För övrigt hade jag nationella i engelska A idag, muntliga delen. Ganska nådigt, fick göra det två gånger eftersom en kille inte skulle behöva vara ensam. Jääättemysigt. Förövrigt har jag fyrtiotolv läxor (mest rester), alla otroligt nog i kurserna jag har min mentor i. Får läxor varenda lektion, bite me. Men hon gillar mig, så jag är nog på den säkra sidan till skillnad från vissa andra. Host..
Fick ett psykiskt sammanbrott igår. Men nu mår jag lite bättre. Vad är det för fel på mig?!
Kanske ska grabba tag i gitarren & lära mig något nytt till i sommar.
& bilen går bra?

Har varit fruktansvärt irriterad på vissa människor (som inte kan hålla käften) idag. En kille sitter och redovisar, medan du sitter & garvar så det ser ut som du ska skita på dig? Respekt på den. Hoppas du pissar på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0