Nothing Compares

Just nu går jag runt och är arg. Hela tiden. Jag vet inte riktigt varför, dock vet jag vem jag är arg på. Men varför? Det tär på mig och snor onödig energi som jag gärna sparar till peace and love. Kommer jag att vara arg då fortfarande? Det orkar jag faktiskt inte. Måste hålla mig sysselsatt, ständigt. Alltid göra någonting.

Ska in till stan & införskaffa lite fler trudilutter till Turkiet idag, yeey! Shoppade med mormor igår, hon är världens bästa mormor, för att hon finns där och är superduper bra att prata med. I förrgår införskaffade jag en ny jacka, väska och nya solglasögon till peace and love. Beyond retro äger sönder er alla, även om det är lite dyrt.
Senare idag ska jag träffa Per som är helt underbar, snäll som satan. Vi ska dra runt på Urban outfitters och mobba diverse människor. Och ikväll får jag mingla med den härliga Bert Karlsson efter att ha gått på finalen av Talang 2009. Ska tvinga honom att lyssna på mig sjunga. Eller inte. LIRA SKIVKONTRAKT! Eller..? Nejmen han är säkert jättegosig. Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0