HEY JOE

Varför är det så sjukt viktigt att ha en kille vid sin sida? Överallt, i alla "häftiga" brudtidningar som cosmopolitan verkar det alltid vara så viktigt med pojkvänner. Visst läser man en & annan artikel om "ensam är stark" och "hur du kommer över honom" men i övrigt ska man ha kille. Hela tiden.
Läste t.ex. idag om hur man får upp sitt egna lyckorus. "[...] eller att ligga på soffan med huvudet i din killes knä" var ett av de många tipsen som involverade en pojkvän.
Dags att sluta cosmopolitan tror jag. Får bara massa ängest över mina känslor och vad jag vill. Dom kan faktiskt ge en en jävla funderare alltså. Som typ snurrar runt hela hjärnan, vänder den ut&in för att slutligen göra en jättefin rosett och lämna en helt galen och sinnessjuk.
Eller är det bara jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0