GONNA FUCK UP YOUR EGO

Jag är väldigt arrrg. Varför vet jag inte. Eller jo, för att jag har blivit precis som jag var för 2-3 år sen. Förväntar mig inte att någon ska förstå vad jag menar. Men jag hatar att vara singel, för då blir jag såhär.
Åt helvete med dig förresten, du är ett drägg. Du vet vem du är, kanske. Tror inte ens att du läser det här.
I övrigt så vill jag klippa av mig håret, färga det i någon galen färg och hata mig själv lite mer för det. Blir så sjukt trött på mig själv ibland.

Jag har legat på spikmatta idag förresten! Det var väldigt skönt. Min rygg var inte så fin efteråt dock, det är väl förståeligt.
Men seriöst, jag måste rycka upp mig. Ska på grönan imorrn, då måste man vara glaaaaad.
Undrar om NÅGON skulle kunna få mig att le just nu i denna stund?
Skit ner dig.
Jag kom nyss på att min blogg suger. Hahaha.


Tiina hade tjejmiddag förra tisdagen (?) förresten, helt underbart! Mina vänner äger.
På bilden existerar min kusin Malin, sötaste Ella, finaste Sandra, BÄSTA Sofia <3 och Karate Kid!! A.k.a. Tiina :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0