Pull the strings

Jag orkar inte skolan längre, dom typ vill att jag ska ta självmord eller åtminstone få magkatarr. Såhär känner jag inför det: DGAGDKBADKJGAEB YGAJ V!!!! HDADLNAL!111111!!!!!!!ettettettettettett

Nu fick vi det avklarat, jag vill dessutom strypa vissa personer som inte verkar ha någon hjärna överhuvudtaget, utan bara irriterar mig lika mycket som en flugjävel på sommaren.
Men nu ska jag vara lite lycklig, vi får en ny matte/naturkunskapslärare på måndag, tack gode gud. Nu slipper vi den äckliga, obscena, svettäckel lukten och dallrande fettet från vår nuvarande lärare. Den nya läraren är norrlänning, och jag hoppas han kan lite om att hjälpa till & förklara så man förstår.
Känns inte som jag har nåt annat att se fram emot. Eller jo! På fredag har jag & Victor varit tillsammans i 14 månader. Det är värsta mycket. Älskar honom mer än.. jaa.. finns inga ord <3<3

Matteprov på torsdag. Någon som kan förklara hur man gör med ekvationer med nämnare? Snälla..? Var en vän...?
Nähäpp.


r3t4rd H4xx0r

typ, jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0