Grått nytt Hår

Som man säger i branschen. Jag hade ett underbart nyårsfirande med mina närmsta polare och min pojkvän, sjukt mysigt. Jag skulle kunna fråga vad ni gjorde på nyår, och låtsas bry mig som typ kissie, men eftersom att jag inte bryr mig så tänker jag inte fråga. No offence.
Apropå mysigt kom jag och Victor hem från Västerås idag. Där borta är det alltid myshetsfaktor 1000, men tyvärr ligger tråkhetsfaktorn på samma nivå mesta av tiden. Kanske är för att jag är så sjukt negativ när jag är sådär irriterad som jag har en tendens att bli? Skitsamma. Jag försökte mig på att spela yatzy utan att bli sur om jag förlorade. Hahaha.. Som om det skulle gå.

Livet börjar återgå till det normala nu, på onsdag börjar skolan. Fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0