Spread The Word

Ska snart på bio & se Män som hatar kvinnor, dock orkade jag aldrig läsa ut boken. Är en bok inte intressant från början så brukar jag oftast glömma den i bokhylan bland alla andra dammiga böcker.

Sofia is coming along! Och Mica, det ska bli roligt förutom det faktum att det känns som att alla pengar försvinner. OMG.
1100 kronor av det jag har ska gå till min p&l biljett. Fan va roligt. Iofs äger peace & love.
Mitt hår känns som gummi & jag vill klippa av det.

Nu får vi hålla tummarna för att det inte sitter några bortskämda skitungar & förstör hela filmen. Aajuste, och att jag inte får en 2 meters hårboll framför mig.

För övrigt så håller en kille på & fixar våra kranar i badrummet, och han har stängt av vattnet, & så sitter jag här och dricker kaffe. Kaffe = akut "nummertvå" nödighet. Satan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0