Printed Golden Rose

Jag har funderat på en grej. Varför kan vi inte bara vara lyckliga? Inte när det gäller allt, utan snarare familjen. Jag älskar min familj, det finns inget annat jag värdesätter så mycket. Och ja, även om jag hatar mina föräldrar och tycker dom är pisskitblä ibland så är dom ändå viktigast i slutändan, plus min syster och sånt.
Fan vad jag älskar min familj, dom bryr sig, älskar mig och framförallt stöttar mig i vad jag än vill göra om det inte är någonting galet som att ta droger, vilket jag aldrig heller skulle göra för att jag har blivit uppfostrad med att det är fel fel fel.
Jag har väldigt svårt att förstå hur det är att ha riktigt jävla pissiga föräldrar, som varken bryr sig eller älskar en. Hur känns det? Men det jag förstår minst är när det är barnen som inte uppskattar sina föräldrar tillräckligt och bara tycker att dom är stränga människor med orimliga regler när dom inte får vara ute längre än till tolv när dom är 13 år.
Skitungar, uppskatta er familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0