It's 11:59

And I want to stay alive.
Jaha, fan va roligt. Sitter & ska snaaart göra svenskan, engelskan och börja lite på naturkunskpen. Snart, jag lovar.
Först måste jag få dampa av mig. Jag ORKAR inte bry mig längre, och jag orkar inte försöka ta reda på orsaken till nån av skiten som finns. Vill bara slå ner allt i världen och börja om . Iofs skulle jag säkert sabba det. MEN. Jag förstår inte vad fan jag har gjort nån, och alla vägrar säga, men jag orkar samtidigt inte fråga för att jag kanske är rädd för vad svaret kommer bli. Jag känner mig faktiskt ganska förstörd, men framförallt slutkörd. Jag orkar inte be om hjälp, (ingen ska någonsin komma nära), fastän jag behöver det mer än någonsin.
SKIT NER DIG.

lycklig minikorv
Jag vill vara liten igen.
Lämna mig aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0