Glasyr? Nej tack.

Jag har lärt mig ganska mycket den här veckan. T.ex. att man inte ska börja göra glasyren till kakan innan själva kakan är klar. Skulle göra söta små brownies hos pappa men icke sa nicke. Glasyren stelnade och kakan blev inte den bästa kan jag säga. Jag har aldrig gillat att följa recept, men det kanske är dags att börja?
Jag har också lärt mig att vissa människor är mindre än vad dom verkar vara, med mindre menar jag då mer omogen. Fyfan vad människor kan bete sig konstigt, just när man börjar känna sig ganska bekväm.
Gymnasiet är en pina har jag också lärt mig, förra terminen må ha varit lugn. Men nu har jag ca 3 uppsatser varje vecka. YEY! Fyfan. Lärarna kan stoppa upp sina uppsatser nånstans där solen inte skiner tycker jag.

Gjorde bort mig lite i rulltrappan i ropsten med syster min för nån dag sen, trodde hon stod bakom mig så skulle jag säkert säga nåt skiiiiitkul till henne, tror ni hon stod bakom mig? Nej.
Älska livet.

Jag har blivit medlem på den där jävla "modelljakten", vet inte riktigt vad jag försöker åstadkomma med det. Men ni kan ju gå in & rösta på mig, om ni har lust asså (Do it or I'll kill you all!). Anv. namn: Gahlin

Update ffs! Satte nyss på mig mina sjukt mysiga duntofflor och var påväg ut i köket med fleecetröjan i högsta hugg för att fixa lite krubb, väl i köket känner jag den hemska doften av bränt kaffe, vem tror ni inte har glömt stänga av kaffebryggaren om inte lilla alzheimer-jag? Okej om det inte hade varit kaffe i men nu var det det, och jag fick skrubba. Igen.


Mycket mysigare än frikkin' friis & company. Tycker jag, men du får väl välja själv..
Dom är iaf häftigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0