Fantomen Nånstans

Jag är psykiskt instabil, bara att konstatera. WUHUUUU!
Hur svårt är det egentligen att sitta ner och hålla käften?
Och hur svårt är det att vara lycklig?

Orkar inte ens tänka på saken. Ska till skolan om sisådär tjugo minuter och har lust att ta livet av mig eller nåt, har en dundrande huvudvärk och vet att jag bara kommer vara så otrevlig mot människor.
Jag saknar Sofia och Victor. Sofia känts det som jag inte träffat på huuuuundra år. Victor träffade jag iförrgår i 5 minuter.
Jag behöver bli glad, muntra upp mig. Få mig att skratta så får du en miljon.



SOFIA'S ASS IS GRASS!

Kommentarer
Postat av: MALIN

Beställ på www.skrikhult.se :) :)

2009-02-17 @ 17:31:01
URL: http://malinsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0