Remember!

Jag kan väl säga att jag mår lite bättre. Det börjar gå uppåt igen, tror jag. Frustrationen är kvar, men jag vet varför så det är inget att fundera över egentligen. Ska kanske på IKEA-utställningen på Liljevalchs i helgen, ska bli jätteroligt (hoppas jag).
Annars har min dag varit hyfsad. Skoldagen var inte så seg som jag hade väntat mig, förutom teknikutveckling och företagande då vi höll på med ritteknik. Som jag redan kan. Blev sjukt irriterad på läraren för att när jag behövde hjälp, stannade hon vid varenda människa påvägen till mig och frågade tusentals frågor.
Historialektionen var dock lika rolig som alltid, Staffan = k00l.
Efter skolan åkte jag & pappa och hämtade Evas barn i skolan/på dagis och åkte sedan och handlade. Dom är 4 och 6 år gamla, vilket därför gör det ganska frustrerande att handla med dom på Ica Maxi där det känns som att hela svenska befolkningen befinner sig.
Båda barnen var sjuka och nu har jag självklart ont i halsen. Jävlapissskithelvete, svininfluensan here I come!

Ska kanske flytta till Haninge. Förvirrad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0