Letting love find you

Husvisning idag i Haninge! Skulle ha gått på 2 visningar men den ena flyttades till nästan söndag, tittade på bilder när vi kom hem på det huset och jag är KÄR! Det huset är helt underbart, samt ett annat vi ska titta på också.
Samtidigt är jag lite kluven när det gäller flytten, kommer sakna alla mina lata men ack så underbara kompisar. Jag kommer flytta med iallafall. Sen får vi se hur det går.
Annars är väl läget lugnt tror jag.. Har mått väldigt dåligt idag. Återigen känns det som att Victor & jag gjorde slut igår och allt är åt hevete. Har lust att gå och dränka mig i en sjö. Fattar inte vad problemet är, lixom, jag hjälpte honom så fruktansvärt mycket och han hjälpte mig ännu mer. Betyder det ingenting längre?! Har jag gått upp i rök? Betyder jag någonting?
Det känns verkligen inte om det iallafall. Helvete. Det är ju det enda jag vill.

Vi besökte IKEA-utställningen på Liljevalchs idag också! Den var helt underbar, bilder kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0