Lamore Giungera

Kärleken skall komma.

Apropå sånt får jag besök på den snobbiga lilla ön idag, Jonathan kommer ut hit! Wuhu. Hoppas att pappa inte kommer hem på ett tag..
Annars är det väl honom jag har träffat på senaste tiden. Mysigt! Vet att man inte ska träffa killar från nätet men vad ska jag göra åt saken nu?
I övrigt så ska jag vara hundvakt nu i en vecka när Tiina drar till Sunny Beach! Sen på fredag åker pappa & hans brud till Spanien, och då får jag ta hennes hamstrar. Kan det bli bättre? Djur överallt! Snart ska jag vandra upp till Tiina och hämta massa grejer.

Mitt humör har väl varit hyfsat bra. Inte alltför mycket upp och ner. Däremot mår jag illa väldigt mycket, kan knappt äta. Vad är fel?


Söt-Milla :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0