J'en ai marre!

Hej, typ. Har haft veckans nästan tråkigaste dag. Efter lunch hade jag CAD-teknik och konstruktion med en väldigt tråkig lärare. Det enda vi gjorde på konstruktionen, som dessutom var 2,5 timmar lång, var att svara på frågor. Ur ett häfte. På typ 700000 sidor. Visst, det är väl lite intressant med det blir så fruktansvärt tråkigt i längden.

Sen blev dagen roligare! Skulle till fältöversten och fixa lite grejer, Sofia var snäll och gjorde mig sällskap och vi hade jätteroligt. Inne på McDonalds stötte vi på den skönaste gubben ever. Jag skrattade så jag nästan grät. True story everybody!
Spenderade 265 kronor på en täckstiftgrej från makeup store. Helvete. Resterande av mina 300 kronor (d.v.s. 35 kronor) spenderade jag på McDonalds. Tjockis!

Har precis gjort engelska-läxan tills imorrn. Redovisning. Roligt. Få hoppas på att jag är på bra humör under den, annars kommer det nog inte gå så bra. Hahaha.
Är fortfarande ganska ångestfylld, och frustrerad. Du gör det bara svårare och svårare för mig.



I wanna be normal, I wanna feel safe
Waking up screaming, it's always the same
I don't wanna turn out the light
Hope someone heares me tonight

Hold me
Tell me everything's okey
Show me there's a way to beat the monster
Tame me, make it go away

Hold me
Tell me everything's okey
Show me there's a way to beat the monster
Tame me, make it go away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0