Jag är kärleken



Helt underbar låt!
För övrigt har jag lunchat med syster och hennes polare Earl idag! Så sjukt roligt, faktiskt. Fast dumt nog fick dom inte dricka öl bara för att jag var under 18. Väldigt osoft med tanke på att restaurangen hette SOFT.
Annars har jag hållt mig sysselsatt och hyfsat lycklig faktiskt. Var på H62 igår och kollade på när tappes band, Kill The Parish, spelade. Första gången jag såg dom faktiskt, och dom var väl inte alltför dåliga.

Hade det supermysigt med Per en dag också, vilket påminde mig om att skolan börjar snart... Helvete.. 
Dessutom bestämde jag att jag ska söka jobb på Urban outfitters, min absoluta favoritaffär genom tiderna! <3

Känslomässigt så har det varit en bergochdalbana. Är orolig för mormor bl.a.
Victor tänker jag knappt på längre. Tack densomnufinnsdäruppe. Men det är klart att man blir sentimental ibland.


Blev så nöjd med den här bilden så jag måste lägga upp den, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0