Burning down the house!


Vaknade imorse och insåg till min fasa att det inte fanns någon frukost hemma. Jag visste förstås detta sedan innan, men när man står där framför kylskåpet, hungrig som en neger i Kenya känns allt mycket värre. Jag höll på att börja gråta. När jag satte mig vid msn senare fick jag syn på Sandra som räddade mitt liv! Jag fick komma hem till henne & äta frukost! POWER TO SANDRA! Älskar dig :D

Efter att ha hängt där med henne och hennes mormor kommer Sofia upp och vi drar till fågelöudde, där jag inte har varit på sjukt länge. GALET. Sedan kom en viss John och en viss Jonas och förstörde glädjen.

Humör update: Har mått bra hela dagen förutom imorse vid kylskåpet ofc. Ganska hyper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0