Attans Bananer

Skolstart idag, yey! Så sjukt kul med nya ettor och jag var på riktigt bra humör på morgonen. Som vanligt får jag betala ett högt pris för det och mår ganska/väldigt dåligt just nu. Jag hatar att allt går upp och ner hela tiden och jag kan inte skilja på känslor och känslor. Om någon nu förstår vad jag menar. Försöker hålla skenet uppe, men skenet bedrar! Haha, vilken klyscha.

Det går bra med Jonathan, har varit tillsammans i ca en vecka men det är väl lite jobbigt för honom att jag inte kommit över Victor helt än. Vad ska jag göra åt saken? Fanns det ett piller mot det så skulle jag inte tveka en sekund på att ta det. Jag vill inte känna såhär. Jag är fast mellan två.. poler? Känner mig lite schizofren. Mamma ska ringa doktorn på fredag så att jag kan kolla njuren samt snacka om vuxenpsyk, vill verkligen få bort alla dessa känslor.

Efter skolan idag drog jag in till stan en snabbis med Rinny, Alexandra, Malin och Sara. Kollade på skor och så, som vanligt var det galet jobbigt att inte ha pengar. Mina pengar ska räcka till annat och pappa kommer inte hem förrän på lördag/söndag.

Jag och Per hade en vild diskussion om huruvida det heter "attans bananer" eller "attans rabarber". Jag håller på "attans bananer". Vad tycker du?



Kommentarer
Postat av: Omodernatankar

Jo, attans bananer. Hur är man när man känner sig som en påse bananer som legat för länge i solen?

2009-08-19 @ 22:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0