REINVENTION

Teknik människa samhälle är den värsta, men ändå mest intressanta, kursen som existerar för tillfället. Samhällskursen är en barnlek jämfört med det här! Någon annan som vet vad "taylorismen" är?
I övrigt har jag fortfarande miljarder läxor, men så blir det när man varit sjuk. Som ett hårt slag på bävern, javisst.
Sitter och återupptäcker Blondie som är underbara. Tack vare den dumma Ipred-lagen måste jag börja köpa skivor som jag absolut inte har råd med egentligen. Bjud in mig till spotify någon? Tänkte köpa Eat to the beat skivan med Blondie, som innehåller den här braiga låten nedan. Btw, Är det bara jag som tycker att hon och MIchelle Pfeiffer är en smula lika?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0