Really?

Nu är det dags för den allra mest överskattade dagen i Sveriges historia. Valborg. Någon som ens vet vad man firar längre? Att bli full, vad fan har det med saken och göra? Eld & sprit är en bra mix tycker jag, som typ vitlök och vampyrer. Jag hatar att se små barn, jag ser dom som barn iallafall, dra runt och dricka häxblandning gjord på farsans rom och morsans vin bara för att uppleva något så extremt onödigt och pinsamt som en fylla. Ser ingen dessa stackars ungar som tror att livet handlar om sex, droger och cigaretter? Vi som är äldre borde ta mycket mer ansvar för våra handlingar, även vi som fortfarande tycker det är så otroligt spännande med sprit, och sluta uppmuntra små ungar till att dricka. 
Jag säger inte att jag själv inte uppskattar alkoholhaltiga drycker men man behöver inte överdriva. Det är knappt roligt längre. Vad har jag nu att se fram emot när jag fyller 18? Ingenting.
Var är föräldrarna?

För övrigt stinker mitt rum bränt hår efter en hård match med plattången. Kan permanenten försvinna snart?

Herr Gubbe!Herr Bulle!Raw
Jag älskar sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0