Good God




Mmja, det där guitar hero world tour kan föra med sig mycket bra musik. Den här låten t.ex.

För tillfället tror jag att min skola bryter mot en massa regler men vad ska jag göra? Enligt dom har jag inget att säga till om, utan det är dom som sitter "högre upp" som bestämmer alla dessa nya korkade regler. Nästa vecka har jag tre prov, skulle haft fyra men min svenskalärare var lite snäll. Jag har egentligen inte så mycket koll på alla dessa regler som finns, men någonstans måste det ta stopp. Har hört att man bara får ha två prov i veckan, vissa säger fyra etc. etc.

Allt är bara väldigt förvirrande. Varför ska inte jag kunna säga till om något? Min mentor (och andra lärare) har stått och predikat om att vi kan påverka så otroligt mycket och att ja, nu ska vi ta chansen! Vad hände med det?
Jag är fullt medveten om att gymnasiet är och ska vara jobbigare än grundskolan o.s.v. men någonstans måste det finnas en gräns för vad de kan kräva av oss elever.
Största påverkan jag har haft på den där skolan är väl hemsidan som jag precis ska börja fixa lite med.
Halleluja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0