Cablecar

Nu är det såhär: Jag hatar högtider för tillfället. Tror ni inte att jag, just idag, har lyckats få urinvägsinfektion för femtioelfte gången? Klart jag har. Och lika självklart som det så har läkarmottagningen i stadshuset stängt och husläkarjouren är full hela dagen. Hallå?! Jag pissar taggtråd här?! Kan dom inte bara ge mig antibiotika och låta mig gå?
Jag orkar iofs inte antibiotika en jävla gång till. Jag hatar dom tabletterna så mycket så jag vill typ ta livet av mig varje gång jag ser dom.
Jaja, ska väl ta en tur till neurologen och kolla mina njurar. Felet kan ligga där. Yeeey. Ska vi byta urinrör?!



Tog en promenad till min systers jobb i hettan. Kände mig som bacon i en stekhet stekpanna. Svettas? Jag? Nej aldrig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0