Come together

Nu har jag sett "låt den rätte komma in" på bio med älskling, och den var hur bra som helst! Den skulle troligtvis varit bättre om folk inte hade suttit & gnällt om att 12-årige Oskar i filmen va snorig. Som om man själv aldrig varit 12 och inte orkat bry sig om att man snorar?
Vi hade typ 5 pers bakom & 2 pers framför oss som bara tyckte att deras klädstil va så jävla rolig, och verkligen inte kunde sluta tjata om att han snorar. Plus att dom i början tyckte att vissa svenska namn som typ Hoyte var så otroligt roande så dom måste fylla hela biosalongen med garv. Mitt i filmen hör man också det dova ljudet av en mobil som ringer, och senare en smått irriterande sms-signal.
Om man nu ska hålla på att muppa sig när man ser en film, ladda ner den! Hur lätt som helst. Annars: Håll käften.

Nu har Victor åkt till Linköping, Mica ska bort ikväll så jag får väl bli liggandes hemma ensam och titta på nå värdelöst tv-program med chokladen i ena handen, & fjärrkontrollen i andra. Kul & göra på en fredagskväll när det är halloween.
Apropå det så skulle jag & 2 polare till buttericks idag, & det va en jävla kö, bara för att få komma in. Helt insane. Sen när man kommer in och går ner på nedervåningen känns det som att man är i en sillburk och den fuktiga luften håller på att kväva en.
Jag älskar att vara i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0