The original

Yey, studiedag. Förutom det att jag måste läsa ut min otroligt sega men braiga bok (mig äger ingen, Åsa linderborg) och sen skriva en bokrecension på typ 2 sidor. På datorn. Jävla skit. Det blir väl att sitta uppe jävligt länge för att sedan maila in den i sista sekund, 23:59.
Jag vill sova. Men jag blev väckt vid 7 imorse, och va vaken till typ 8 för min kära pojkvän skulle till skolan och min syster bara va tvungen att spruta parfym i hela rummet. Jag skulle skrikit på henne om jag inte va helt förlamad som jag brukar vara på morgonen. Men jag behövde väl bara tänka på min bok för att kunna somna om.

Vet ni vad? Jag älskar idol-Lars. Han är cool och originell, han lyfter hela programmet. Fine att han inte vill vinna, utan bara bli upptäckt, men varför är han kvar då om alla bara verkar klaga på honom? Folk tål inte lite originalitet, som typ Lars och Johan. Folk vill ha smörsång och sån skit. Men nej, jag tror faktiskt inte att varken Lars eller Johan kommer att vinna. Just för att dom inte kan smörsjunga och förföra brudar som typ blondinbella som verkligen inte vågar eller kan vara lite annorlunda nån gång ibland. Det kommer säkert sluta med att han den där jävla Robin B vinner. Fast jag hoppas på Robin E. Han är lite originell sisådära, och jävligt cool för den delen. Han sjunger ju inte som att han håller på att skita på sig iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0