Freak of nature

Idag känner jag mig.. tom. Och helt meningslös. Jag undrar varför jag existerar, om jag ens gör det. Visst känns det som att man egentligen inte finns ibland? Som om livet bara är ett enda stort skämt, man är någon datagjord skit som dom bara driver med. Så känns det nu, som om hela livet bara driver med mig.
Jag är så jävla trött på feelgood-skiten. Varför må så jävla bra hela tiden? Man måste få krevera och lägga ner ibland, sätta på musik och sluta finnas någon sekund. Det är nyttigt, men man ska inte göra det för ofta som jag just nu. Faktiskt, så är det precis som att äta godis.

Jag lyssnar efter regn  
Elektricitet i luften
& det var så längesen
att Jag glömt bort
hur det känns
att komma hem
Samlar tankar till försvar
på Min bäddade säng gör
Jag en plan
Med rakat huvud står
Jag klar på frivilliga ben
Vad var det?
Är det dags att ge sig av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0