This shit is bananas

Det är 2 dagar kvar till jul, och jag är inte fattig! Har lust att köpa något litet till mig själv, men jag vågar inte för när jag väl gör det är jag lycklig i 2 nanosekunder som sedan följs av total ångest över att jag skämmer bort mig själv. Jag är väl lite udda antar jag.
Det suger totalt att jag inte kan vara med på min polares tjejmiddag på nyår för att jag och Victor ska äta middag hemma med mamma, Mica, Fia, Magnus, Tomas och kanske någon mer. Helt random, men det blir säkert skitgod mat eftersom Fias snubbe Magnus är kock. Moahahaha.
Självklart ska jag vara med alla andra på kvällen, och leka lite med intimkorten jag köpte på designtorget igår, fan va roligt det kommer bli! Längtar till nyår.
Min förkylning har börjat lindras, tack gud för echinagard. Nu slipper jag vara snigel!

Jag känner mig lite nere, julen känns inte speciell någonstans nu. Det har blivit så.. fel. Erase christmas! Snälla? Det känns som att fylla år igen och få dom där "fina" stickade tröjorna man alltid får av farmor.. Bespara mig lidandet. Jag tror faktiskt jag överlever tills min nästa födelsedag. Det som blir bättre och bättre för varje år är fan nyår.
Allt annat är överskattat.

Moahahha

Kommentarer
Postat av: sanna

svar: Hahahha ;P ja, verkligen!

2008-12-22 @ 15:52:47
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0