THE SUPREMES

Först och främst vill jag bara göra lite reklam för den roligaste bloggen ni kommer läsa - någonsin, nämligen drauppbyxorna.blogg.se, den skrivs av skönaste brudarna i gångsätra. Dvs min syster och hennes polare.

Jag tänkte inom en snar framtid skaffa mig ett liv men tills dess sitter jag här och väntar på att jultomten ska komma med mina klappar. Mjuka paket med daggmaskar i loooove.
Lite kaffe på det så är julstämningen susen. Pepparkakorna vi bakade hos farmor i helgen smakar bajs och jag vill bara kräkas. Mmmmmmotherfucker.

Julklapps inköp idag, DILDOS TILL ALLA! Det är det enda jag avslöjar iallafall. Däremot har jag köpt världens snyggaste, sexigaste och häftigaste klänning till mig själv. Mohahaha.
Ångest?!

Kommentarer
Postat av: malin

Haha! Visst är den kul? Och hör henne i slutet; Fredrik är den sötaste kille jag någonsin träffat, han är så rolig och charmig. ROLIG OCH CHARMIG?!



Reklamen är bääst <3<3 Kram Gosi

2008-12-18 @ 22:12:37
URL: http://malinsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0