Sade

En av världens sorgligaste skivor är nog Sade lovers rock. Hennes röst är lika len som silke mot huden, köp skivan vetja. Eller ladda ner om ni nu föredrar det.

Just nu ligger världens sötaste människa i min säng och är sjuk. Snart ska vi dra iväg till Örebro och.. jaa... göra det vi nu ska göra. På tisdag blir det shopping för fulla muggar, ja fyfan! Jag har värsta cashflow. Mmmraowr.
 
Jag bara önskar att vi inte sitter i familjevagnen. För där tror föräldrarna att det är heeelt okej att barnen skriker, det är ju en familjevagn, right? Jag vill inte heller sitta i den tysta avdelningen iochmed att jag fått en iPod, då vill jag fan lyssna på musik. Så snälla barmhärtige människa där uppe, hjälp mig?!
Jag är lite motsägelsefull, hela tiden när det gäller det mesta faktiskt. Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0