Heart Of Gold...

..är en av världens bästa låtar av Neil Young. Sitter här med min gitarr och försöker desperat lära mig, har hittils lärt mig.. tre låtar? Med max 4 ackord i varje haha, men jag har lärt mig Helpless iallafall som också är en av världens bästa låtar, självklart med Neil Young.
Tur att man har långa fingrar så att man iallafall kan ta ett ackord. Ibland blir jag så arg för att jag inte spelar så ofta som jag borde när jag väl fått en jävla fender, sen när jag försöker får jag ångest för att jag inte kan. Ond cirkel? Ja.

Nej, nu ska jag kolla läget med silverfiskarna i badrummet och raka bort pälsen jag har på min kropp. Fyfan.
Förresten är jag lycklig för jag fick MVG i både datakunskap och bild & form :D

jtjktjx



Back to basics. Jag tänker erkänna att blondinbellas blogg har gått från att vara typ kissie liknande till en hyfsat bra blogg. Inte världens mest intressanta men vafan, är min intressant på nåt sätt eller?
Grattis Blondinbella. Kissie är fortfarande ett problem, tror jag ska gå på hennes fest. NOT?!? Haha. Vilken låg människa.

Kommentarer
Postat av: sanna

Kissie är ett stort skämt tycker jag, och tråkigt nog har hennes blogg blivit asful också. Innan var den riktigt snygg. Men nu är den inte ens värd att gå in på...

2008-12-19 @ 19:04:50
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Träffa (Blondin)Bella och gå på exklusiv bloggmiddag?



Nu söker jag en partner till mitt bloggföretags

exklusiva middag + helkväll. Den kommer att bjuda

på allting ifrån god mat till en hel del kända ansikten.



Vill du ta chansen?

Mer information finns att finna bland de senast

skrivna inläggen i bloggen. Finn det, läs vad du

ska göra för att vara med, och tillsist så får jag

redan nu bjuda på ett stort lycka till i förhand.



Mvh

2008-12-20 @ 00:18:10
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0