Carola sings botox

Det var ju en väldigt trevlig jul man hade med vuxna som dricker sig lite glada i hågen och kortspel, där jag självklart spöar alla. Ibland.. Kanske inte. Sen hade vi självklart Carola på repeat hela jävla kvällen så mina öron fick lida. Hon borde göra en låt där hon sjunger om sin kärlek till botox. Kristna fundamentalist som uppfattat allt fel. Är det bara jag eller är hon lite motsägelsefull? Undrar om Gud nu ville att alla ska använda botox, han kanske bara sitter där i himlen och runkar. Men jag vet ju ingenting om det, dessutom tror jag inte på gubbjäveln. (No offence alla troende).
Snart ska jag fira igen med min kära mor och mormor etc :) Det ska bli mys.

Igår svängde jag och Victor förbi hans bror på odenplan för att fira lite jul typ. Det jag tyckte var lite konstigt var väl att Victor inte fick några julklappar. Cheap bastards. Annars var det jättemysigt. Victor fick iallafall en till julklapp av mig och jag en till av honom. Han fick världens hetaste Led Zeppelin tröja och jag fick en av världens bästa skivor, nämligen The Essential Janis Joplin. Hon är bara för cool. Varför har inte jag en sån cool röst?

Lyssna bara!



Och ja, jag har precis kommit på hur fan man lägger in youtube klipp. Och ja, ni har rätt, jag ska fan tortera er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0