Härmis

Tänkte göra samma sak som två tjejer vars bloggar jag läser. 50 små fun-facts om mig.
Inte för att så många läser det här. Men.. Ändå.

1. Jag är nästan hundra procent säker på att jag kommer få förlossningsdepression när jag föder barn.
2. Jag vill verkligen ha barn. Inte just nu dock.
3. Jag är expert på förutfattade meningar.
4. Trots mina besök hos diverse psykologer och terapeuter har jag aldrig fått veta vad som är.. "fel".
5. Jag älskar att sticka!
6. Fastän jag har finfina betyg tror jag att jag är ett rikspucko.
7. Slår fortfarande mig själv för gula bilar. Per automatik.
8. Jag har haft rosa och blått hår. Samtidigt.
9. Min syster är den jag älskar mest på denna jord.
10. När det gäller musik är jag extremt eklektisk.
11. Min rädsla för höjder kommer från mina mardrömmar där jag drömmer om att jag faller, jämt.
12. Jag lever i tron om att ingen egentligen förstår mig.
13. 500 Days of Summer berörde mig extremt mycket.
14. Prestationsångest är vardagsmat för mig.
15. Jag har lätta hypokondriska drag. Så fort något gör ont av ingen anledning tror jag att jag är allvarligt sjuk.
16. Jag har grus i mina gallgångar, WOHO!
17. Jag är livrädd för att bli lämnad.
18. Min högsta önskan är att få vara lycklig. Länge. Inte i några timmar.
19. Min grovmotorik suger..
20. ..troligtvis för att jag aldrig fick göra illa mig som barn eller göra något där jag kanske skulle skada mig.
21. Jag är riktigt jävla feg.
22. Jag vågar inte duscha när jag mår som sämst..
23. ..vågar heller inte berätta det för någon.
24. Jag har ett par superfina och supernördiga stora glasögon med lysröda bågar för mina extra nördiga dagar.
25. Jag har aldrig lyckats hitta min egna stil. Tycker att allt ändå sitter helt skevt på mig.
26. Gråta är bland det skönaste som finns..
27. ..men sex kommer före.
28. Jag har varit nymfoman. I princip.
29. Min äldsta vän (bortsett från min syster) har jag haft i 4-5 år. Jag har inga barndomsvänner.
30. Jag har förträngt mestadelen av min grundskoletid.
31. Ibland fäller jag en tår av lycka för att jag har en sån underbar familj.
32. Musiken är min evigt trogna vän.
33. Jag sjunger. Det är det enda jag någonsin känt att jag är bra på och klarar av.
34. Jag vill börja simma igen och hatar mig själv för att jag slutade.
35. Samma med kickboxning.
36. Jag är en "hjälpare". Men jag kan inte hjälpa mig själv.
37. Jag tar gärna på mig mer än jag klarar av..
38. ..mest för att jag tror att ingen annan kan göra det lika bra som jag. Eller bättre för den delen.
39. Jag älskar att måla, men har extremt svårt att komma på vad jag ska måla så det slutar alltid med något abstrakt och allmänt oförståeligt.
40. The Sims är det bästa spelet. Ever.
41. Avundsjuka är ett av mina största problem.
42. Att ha någon att älska och bli älskad av är det viktigaste som finns enligt mig.
43. Jag är extremt naiv ibland.
44. Jag tror inte att någon har orkat läsa såhär långt.
45. Jag lyssnar på töntig musik i hemlighet på tunnelbanan. Iz awezum.
46. Spåren från mitt självskadebeteende är starka. Det går inte en dag.
47. Jag vill kunna dansa. Det är det roligaste som finns. När man kan det dvs.
48. Jag vill extremt mycket kom jag på. Men eftersom jag är som jag är tar jag aldrig tag i det.
49. För att jag inte tror på mig själv ett dugg.
50. Under en tid tvivlade jag på att jag skulle hinna fylla tjugo år innan jag dog. Jag vet inte i nuläget. Men nu hoppas jag iallafall på att jag lever vidare.

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Jag har inte heller några riktiga barndomsvänner...



sv Vad kul! Tack :D

2010-09-14 @ 11:26:33
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0